Wij helpen u door uw klanten te helpen

Persoonlijke communicatie

Wij voeren het regulier beheer namens u met grote zorg uit, zodat uw klanten naar tevredenheid bediend (kunnen). Bij onverhoopte betalingsachterstanden leidt persoonlijke communicatie altijd tot de best mogelijke oplossing.

Verantwoordelijkheid en zorgplicht

Vooral hypothecaire leningen vereisen een zorgvuldig beheer. Het is immers de financiering van een primaire levensbehoefte met een lange termijn verbintenis.

Ook het op tijd helpen van uw klanten bij betalingsmoeilijkheden en het daardoor voorkomen of beperken van verliezen, is onderdeel van uw zorgplicht. Novalink staat voor deze sociale verantwoordelijkheid door aan oplossingen te werken voor uw klanten.

Innovatie

Voor het bereiken van de beste oplossing werkt Novalink met hypermoderne systemen en analytische technieken. U heeft online toegang en volledig inzicht in uw dossiers. Onze processen worden ondersteund met profiel- en optimalisatiemodellen. Zo wordt bereikt dat op ieder moment de aanpak met het best verwachte resultaat wordt gekozen.

Uitgebreide management rapportages geven helder en up-to-date inzicht in de status, het risico en resultaat van uw portefeuille. Met onze feedback kunt u uw producten en processen verbeteren.

Gezamenlijke belangen waarborgen

Het gezamenlijk belang staat voorop bij. Dit geldt voor de Financier-Klant relatie, maar ook voor de Financier-Novalink relatie.

Onze primary servicing vindt plaats op basis van een fair use policy, zodat u financieel weet waar u aan toe bent.

De mate van het voorkomen en minimaliseren van kredietverliezen bepaalt bij bijzonder beheer onze vergoeding.

Op deze wijze zijn de belangen van alle partijen gewaarborgd: klant, financier en Novalink.

Maak kennis met onze MT-leden

  • Onno Sinnema
    Onno Sinnema Manager Finance & Reporting

Veelgestelde vragen

Is Novalink onafhankelijk?

Ja, Novalink is 100% onafhankelijk en wordt evenmin gefinancierd door banken, verzekeraars of andere externe partijen.

Werkt Novalink op eigen naam of uit naam van de financier?

Beide zijn mogelijk, dit geheel ter beslissing aan de opdrachtgever

Heeft Novalink een ‘servicer rating’?

Nee, Novalink laat wel processen auditen o.b.v. ISAE 3402 en doet mee aan benchmarkonderzoeken. Dit met uitstekende resultaten.

Hoe ziet het beloningsmodel eruit?

Novalink biedt daarvoor verschillende modellen, die wij graag met u naar uw wensen modelleren.