Voldoen aan zorgplicht en tevreden klanten overhouden

Aan financiële producten worden hoge eisen gesteld. Een belangrijke eis is de zorgplicht. Door het helpen van uw klanten met betalingsmoeilijkheden vult u dit concreet in.

Uw klanten worden geholpen bij hun betalingsmoeilijkheden

Door actief en vroegtijdig contact te hebben met uw klanten helpen wij uw klanten met het bereiken van oplossingen bij het voldoen aan hun betalingsverplichting.

U behoudt meer tevreden klanten

Veel klanten hebben moeite met het beheren van hun uitgaven en het stellen van prioriteiten hierin. Daarnaast kunnen situaties zoals een tijdelijk lager inkomen, ziekte of andere persoonlijke omstandigheden het moeilijk maken om aan financiële verplichtingen te voldoen. Onze ervaring is dat aandacht voor communicatie en het bieden van hulp tot tevreden klanten leidt.

Maak kennis met onze MT-leden

  • Onno Sinnema
    Onno Sinnema Manager Finance & Reporting

Veelgestelde vragen

Is Novalink onafhankelijk?

Ja, Novalink is 100% onafhankelijk en wordt evenmin gefinancierd door banken, verzekeraars of andere externe partijen.

Werkt Novalink op eigen naam of uit naam van de financier?

Beide zijn mogelijk, dit geheel ter beslissing aan de opdrachtgever

Heeft Novalink een ‘servicer rating’?

Nee, Novalink laat wel processen auditen o.b.v. ISAE 3402 en doet mee aan benchmarkonderzoeken. Dit met uitstekende resultaten.

Hoe ziet het beloningsmodel eruit?

Novalink biedt daarvoor verschillende modellen, die wij graag met u naar uw wensen modelleren.